Skip to content

ikosom

Tech Education, Tech Regulation, Tech Communication, Tech Innovation

  • Projects
  • People
  • Partner
    • Academic
    • Corporates and Startups
    • Conferences
    • Governments
    • Civil Society and NGOs
    • Media and Journalism
  • Publications
  • .
    • English Articles
    • Research
    • Reports
    • Recommendations
    • Reviews
    • Recent Trends
    • Recent Found
    • NGOs/NPOs
    • Events
    • Surveys

Crowdsourcing und OpenInnovation auf der Social Media Week

Blog
Karsten Wenzlaff26. September 2012

Am Donnerstag um 15 Uhr wird auf der Social Media Week das Thema Crowdsourcing, insbesondere unter dem Aspekt des OpenInnovation, behandelt. Referent ist Sandro Morghen von Yutongo, einer OpenInnovation-Beratungsfirma. Claudia Pelzer vom Deutschen Crowdsourcing Verband wird ihn unterstützen. Hier geht es zum Event.

Related posts:

Default Thumbnail„Sozial und digital im Alter“ – Session über Seniorinnen und Senioren in Social Media Default ThumbnailSocial Media in der Schule – Session auf der Social Media Week Default ThumbnailSocial Media Week Berlin: Crowdfunding, Urheberrecht, digitaler Mensch Default ThumbnailCrowdfunding-Session für Filmemacher auf der Social Media Week Default ThumbnailSocial Media Week Berlin (23.-27. September 2013) Default ThumbnailOpen Science, Open Education, Social Media in Schulen sowie Science-Blogs auf der Social Media Week
CrowdsourcingOpenInnovationSocial Media Week

Authors:

Karsten Wenzlaff
Avatar-Foto

Karsten Wenzlaff is the Founder and CEO of ikosom. He is an expert in Alternative Finance and Crowdfunding.

Twitter - Xing - Linkedin

Search

Topics

Adventskalender Barcamp Berlin Beteiligung Bildung co:funding Co:llaboratory Crowdfunding Crowdinvesting crowdlounge Crowdsourcing Digitale Gesellschaft ePartizipation Facebook Film Fundraising iko-x-mas ikosom Internet Interview Journalismus Jugend Jugendbarcamp Lernen Musik NGO nonprofit NPO OpenScience Partizipation Publikation Publikationen re:publica Social Media Social Media Week Social Payment soziale Netzwerke startnext Studie Tod Twitter Urheberrecht VisionBakery Wissenschaft youthpart

History

  • Imprint
  • Privacy & Data Protection
  • Contact
(C) 2025 ikosom